مصاحبه آرشیو خبر ها
بونوچی : 'چرا یووه را به مقصد میلان ترک کردم؛'

بونوچی : 'چرا یووه را به مقصد میلان ترک کردم؛'

لئوناردو بونوچی که تابستان اخیر در یک انتقال جنجالی از یوونتوس به میلان پیوست درباره دلایل ترک یووه و پیوستن به میلان صحبت کرده است.

 

بونوچی در جواب یک کودک که از او پرسید چرا یوونتوس را به مقصد میلان ترک کرد گفت:

 

اجازه دهید بگویم که جواب این سوال برای یک دختربچه مناسب نیست!

 

این مدافع ایتالیایی پس از کسب 6 عنوان اسکودتو با یوونتوس در پی پیوستن به یکی از رقبای بیانکونری، موجب به وجود آمدن شوک بزرگی در سری آ شد.

 

لئوناردو بونوچی امشب در جشن کریسمس آکادمی جوانان میلان گفت:

 

من به تازگی پیراهن میلان را بر تن می کنم، اما پوشیدن آن و برنده شدن با آن باعث تاریخسازی می شود. به هر حال، امیدوارم همه شما موفق به رسیدن به رویاهایتان بشوید، اما اطمینان حاصل کنید که همیشه به شما خوش بگذرد. امیدوارم زندگی به روی شما لبخند بزند.

 

یک دختربچه از مدافع ملی پوش ایتالیا پرسید که چرا یوونتوس را ترک کرده است.

 

بونوچی در جواب گفت:

 

بگذارید بگویم که پاسخ این سوال برای یک دختربچه مناسب نیست! جواب به این سوال باعث میشود که من بیشتر از 90 دقیقه ای که در زمین بازی هستم عرق بریزم. فقط اجازه دهید بگویم که برخی چیزها اتفاق افتاد که یوونتوس و من این تصمیم را گرفتیم.

 

بونوچی ادامه داد:

 

به محض اینکه نماینده میلان پیشنهاد آنها را برای من آورد، من دوبار و با هردو دست با او دست دادم و پیشنهاد را بدون اینکه بخواهم دوباره فکر کنم پذیرفتم، البته به لطف تلاش مدیران مارکو فاسونه و ماسیمیلیانو میرابلی.

 

بونوچی در پایان گفت:

 

در زندگی و روابط، بحث و گفتگو میتواند وجود داشته باشد و ما تصمیم گرفتیم که به راه های مجزای خود برویم.

 

گفتنی است لئوناردو بونوچی مدافع میانی سابق یووه در جریان دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا و بعد از آن، مشکلاتش با سرمربی یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری افزایش یافت و تعدادی از کارشناسان این موضوع را یکی از دلایل اصلی جدایی وی از یوونتوس می دانند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: